Polski fintech Zen chce dać spokój ducha kupującym i sprzedającym online [wideo]

Twórcą nowego narzędzia finansowego jest Dawid Rożek, autor międzynarodowego sukcesu platformy gamingowej G2A.com, a fintech rozwija się we współpracy strategicznej z Mastercard.

ZEN - fintech z siedzibą w Polsce posiadający licencję pieniądza elektronicznego wydaną przez centralny bank Litwy - udostępnia dziś swoją ofertę w 32 krajach Europy, w tym Polsce. Jednocześnie rusza z międzynarodową kampanią reklamową przygotowaną we współpracy z agencją Isobar.

Misją ZEN jest "dawanie spokoju ducha w zarządzaniu pieniędzmi i transakcjami zakupowymi". Główna grupa docelowa to kupujący i sprzedający w dynamicznie rosnącej branży e-commerce. "Przezwyciężymy chaos związany z zakupami i zarządzaniem pieniędzmi. Dzięki ZEN możesz wreszcie kupować i sprzedawać wszystko, co chcesz, bez obaw o podejrzane opłaty, krótkie okresy gwarancyjne i długie procedury zwrotu pieniędzy" - reklamuje się nowa marka usług finansowych.

Oferta ZEN obejmuje m.in. konto wielowalutowe z kartą Mastercard. W jej ramach konsumenci otrzymują m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, natychmiastowy moneyback i brak prowizji za przewalutowanie. Z kolei przedsiębiorcy korzystają z braku chargebacków, a płatności online od ich klientów spływają do nich natychmiast po zapłacie.

Swoje usługi ZEN oferuje w ramach kilku planów abonamentowych, z opłatą pobieraną co miesiąc i możliwością rezygnacji w każdej chwili. Klienci indywiduali mogą wybrać dwa (miesięczny abonament w cenie 0,99 eurp lub 4,99 euro), w skład których wchodzą karty ZEN, konto obsługujące 30 walut oraz pakiet ZEN Care. Klienci biznesowi mają do wyboru cztery plany (w cenie od 9,99 do 499,99 euro za miesiąc), dopasowane do obrotów firmy czy potrzeby częstych rozliczeń walutowych. Każdy plan abonamentowy posiada limity, w ramach których ZEN nie pobiera opłat za korzystanie ze wszystkich funkcjonalności serwisu.

- ZEN to akronim ‘zero effort non-bank’, a jednocześnie nawiązanie do stanu, w którym nasz klient może mieć poczucie spokoju, bezpieczeństwa i kontroli nad swoimi pieniędzmi oraz transakcjami zakupowymi – mówi Dawid Rożek, założyciel ZEN. Za wizualną stronę nowej marki odpowiada zespół fintechu przy wsparciu agencji kreatywnej Isobar, która przygotowała również działania mediowe. Kampania reklamowa opiera się na koncepcji chaosu, z którego wyłania się uporządkowany i czysty w formie ZEN.

- Jesteśmy z ZEN od samego początku, pomagając rozwijać produkt oraz opracować strategię wejścia na rynek. Ze swojej strony oferujemy technologię, know-how, doświadczenie i globalną skalę działania, zaś ZEN kreatywność i zwinność charakterystyczną dla fintechów - tłumaczy Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.