Rusza Centeo - aplikacja automatyzująca sprzedaż na Ceneo.pl
Centeo to kolejny projekt Bartosza Ferenca, właściciela m.in. Sembot.com, aplikacji do zarządzania kampaniami reklamowymi w Google Ads.
Eksperci ze spółki Sembot stworzyli oprogramowanie do licytacji pozycji na kartach produktu w Ceneo. Analiza oferty konkurencji (cena, czas wysyłki czy dostępności produktu) pozwala na optymalizację współczynnika CPC określającego koszt, jaki firma musi ponieść za każde odnotowane przez system kliknięcie w ofertę. – Dodatkowo łączymy te dane z informacjami o sprzedaży z Google Analytics, dzięki czemu możliwe jest podejmowanie działań opartych na zwrocie z inwestycji marketingowych (ROAS) – mówi Ferenc.
W porównywarce Ceneo pojawi się przycisk przekierowujący sprzedawców na stronę Centeo.pl. Z oferty Centeo mogą korzystać zarówno pojedyncze sklepy internetowe, jak i podmioty obsługujące szereg sklepów, np. agencje marketingowe. Według deklaracji Ceneo porównywarka prezentuje obecnie produkty 18 tys. firm i generuje 12,5% zamówień e-commerce w Polsce.
Oprócz firmy technologicznej Sembot Ferenc jest też współzałożycielem kilku innych firm, w tym działającego od czerwca 2011 r. sklepu internetowego "Materace dla Ciebie", obecnie największego w swojej kategorii w Polsce. W sierpniu br. założył pod adresem ferenc.io "fabrykę start-upów", która ma "seryjnie uruchamiać nowe mikroprojekty" rozumiane jako "aplikacje rozwiązujące czyjś problem".

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.