Douglas testuje perfumerie butikowe

Pierwszą właśnie otwarto w Sopocie.

Niemiecka sieć perfumerii Douglas testuje w Polsce nowy koncept sklepów, tzw. perfumerii butikowych. Pierwszą tego typu placówkę otworzył właśnie na reprezentacyjnej ulicy Sopotu – Bohaterów Monte Cassino. Sklep o powierzchni ok. 180 m kw. ma wyróżniać projekt wnętrza (złoto, biel i czerń łączące ponadczasową klasykę z nowoczesnością) oraz wyselekcjonowana oferta luksusowych kosmetyków. Nowością jest specjalna strefa medyczna, naturalna, spa oraz szeroki asortyment produktów do pielęgnacji włosów.

Sieć Douglas działa w Polsce od blisko 20 lat. Prowadzi w naszym kraju 144 perfumerie, głównie w centrach handlowych.

Maciej Burlikowski 1608 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.