Nestle wprowadza na rynek masowy roślinne zamienniki mięsa

Marka Garden Gourmet pojawiła się w tym tygodniu na sklepowych półkach.

Roślinne "mięso” mielone, burgery, klopsiki i fileciki marki Garden Gourmet z portfolio Nestle są już dostępne w sprzedaży detalicznej. W pierwszej kolejności produkty pojawiły się w sklepach sieci Kaufland w całej Polsce.

Nestle podkreśla, że coraz więcej konsumentów decyduje się na ograniczenie mięsa w diecie. W Polsce aż jedna czwarta badanych deklaruje, że stara się zmniejszyć jego spożycie. Przyczynami takich decyzji są: troska o zdrowie, dobrostan zwierząt oraz planetę.


W ramach marki Garden Gourmet Nestle wprowadza sześć produktów na bazie roślin. Dostępne będą wegańskie zamienniki surowego mięsa mielonego oraz burgerów: Sensational Mince / Mielone oraz Sensational Burger. Nestle wprowadza także cztery produkty stanowiące roślinną bazę do przygotowania dań: wegańskie burgery, wegetariańskie fileciki oraz klopsiki roślinne, a także klopsiki warzywne. Firma na razie nie informuje o przewidywanym wsparciu marketingowym dla produktów. 

Katarzyna Woźniak 574 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.