AMS odświeża markę Cityinfo

Firma reklamy zewnętrznej wprowadziła nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd Cityinfo oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę.

Cityinfo – marka kontentowa AMS, otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.

Ramówkę Cityinfo tworzą treści pogrupowane w kilkunastu kategoriach. Są to m.in.: "Moje miasto", "Poczuj historię" "Do ZOObaczenia w ZOO". Ramówka zmieniana jest codziennie, a treści dopasowane są do nośnika i do miejsca ich wyświetlania – będąc na przystanku w Krakowie, zobaczymy inną ramówkę niż we Wrocławiu, a także inną niż na nośniku Digital Cityscreen. Dla kierowców powstała specjalna kategoria "Czas dojazdu", która pokazuje realny czas dotarcia do najbardziej charakterystycznych punktów w mieście przy aktualnym natężeniu ruchu.

Cityinfo w nowej odsłonie można zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS w Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i we Wrocławiu. Oprócz Cityinfo AMS posiada jeszcze dwa kanały kontentowe dostępne w wyodrębnionej z segmentu DOOH kategorii video out-of-home, którą charakteryzuje dłuższy kontakt widza z komunikatem i tym samym możliwość przykucia uwagi bardziej złożonymi treściami. Są to Traffic TV (dla pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej) i Move TV (dla odwiedzających kluby fitness w największych polskich miastach).

Katarzyna Kacprzak 478 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.