Bakoma rusza z komunikacją "To tak naturalne" [wideo]

Najnowsza kampania reklamowa wspiera flagowe produkty marketera - jogurty premium, naturalne oraz 7 Zbóż.

Spoty telewizyjne koncentrują się na samej marce Bakoma, która ma utożsamiać prosty skład produktów, naturalność składników i ich wysoką jakość oraz polskie pochodzenie. Jej postrzeganie przez konsumentów ma opierać się na przekonaniu, że wybór jogurtów Bakomy, jest wyrazem dbałości o najbliższych. Dbałości, z jaką Bakoma podchodzi do wyboru składników swoich produktów, i zaufania, jakim darzy ich dostawców. Billboardy sponsorskie oparte na motywie akwareli mają podkreślać staranność i dbałość o jakość produktu, a wspierające kampanię działania digital dodatkowo informują o wprowadzeniu przez marketera nowych opakowań dla jogurtów naturalnych.

Za strategię i kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside, za planowanie i zakup telewizji dom mediowy UM, a za działania digital agencja Exciter.

Tomasz Wygnański 715 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.