InPost wdrożył nową usługę nadawania paczek przez aplikację

Można z niej skorzystać w paczkomatach 24 godziny na dobę. Niepotrzebne są etykiety.

InPost wdrożył nową usługę nadawania przesyłek przez aplikację. Nadaje się je w paczkomatach InPost – do innego paczkomatu lub na wskazany adres odbiorcy. Na paczce nie trzeba naklejać żadnych etykiet – wystarczy QR kod lub kod nadania w aplikacji. Za paczkę można zapłacić kodem Blik. Kolejne możliwości płatności pojawią się w aplikacji na początku 2021r.:  karta płatnicza, szybkie przelewy Apple Pay, Google Pay.

- To jest pierwsze w Polsce tak innowacyjne rozwiązanie, czyli wygodna usługa mobilnego nadawania paczek – w trybie 24/7, dla każdego z ponad 5,2 mln aktywnych użytkowników aplikacji InPost. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów – oferujemy usługę, która jest w pełni bezetykietowa, a przez to wygodna i szybka – mówi  Rafał Brzoska, prezes InPost.

Każdą przesyłkę można nadać i odebrać w paczkomacie InPost za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej InPost Mobile, która oferuje również opcję zdalnego otwierania skrytki. Aplikacja notuje kilkaset tysięcy zdalnych otwarć dziennie. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.