Maciej Zień ambasadorem nowej kolekcji zapachów od Avon
To pierwsza kampania firmy z udziałem projektanta mody.
W ramach współpracy projektant mody pojawi się na okładce i wewnątrz katalogu Avon, gdzie zaprezentuje propozycje eleganckich sylwestrowo-karnawałowych kreacji, które idealnie łączą się z nowymi zapachami z serii Little Black Dress, utrzymanymi w duchu przyjęć w stylu glamour. Projektant będzie ambasadorem kolekcji perfum w nowej odsłonie, w skład której wejdą zapachy w trzech wariantach: dobrze znanym Black Edition, a także nowych – Gold i Red Edition. Zapachy zamknięto w minimalistycznych i eleganckich flakonach.
Najnowszy katalog Avon 16/2020 z Maciejem Zieniem na okładce pojawi się na rynku 1 grudnia.
W ramach działań promocyjnych dla konsumentów zostanie zorganizowany również konkurs, gdzie autorów najlepszych kreacji inspirowanych jednym z zapachów Little Black Dress czeka możliwość wykonania sukni zaprojektowanej przez Macieja Zienia. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz aktywacje w social media odpowiada marka Avon, natomiast za działania PR agencja Garden of Words.