Oppo rozpoczyna działania wizerunkowe - Marcin Prokop w reklamach [wideo]

Świąteczna kampania "Look for the good" ("Szukaj dobra") ma charakter międzynarodowy.

Chińska marka smartfonów Oppo, należąca do koncernu BBK Electronics, startuje z działaniami wizerunkowymi. Kampania "Look for the good" ma charakter międzynarodowy. Nietypowa świąteczna kampania ma na celu zainspirować młodych ludzi do poszukiwania pozytywnych wspomnień z kończącego się roku oraz spojrzenia z nadzieją na nadchodzący 2021 rok. Producent promuje w niej m.in. smartfony serii Reno4 Lite. W reklamach występuje Marcin Prokop, prezenter telewizyjny, ambasador marki Oppo w Polsce, do kampanii zaangażowano także kilkoro influencerów.

- Wiele osób nie będzie spoglądało na rok 2020 z radością, ale zachęcamy wszystkich do znalezienia nowych sposobów na bycie kreatywnym, zdrowym, świadomym i pełnym pasji pomimo wyzwań w tym roku. Dlatego właśnie wybraliśmy te historie. Wiele z nich jest uniwersalnych, ale dają nową nadzieję ludziom zmagającym się z trudnościami wynikającymi np. z lockdownu lub innymi ograniczeniami. Jeden pomysł, z pozoru mały, może mieć bardzo duży i pozytywny wpływ na wielu ludzi. Bądźmy więc odważni i szukajmy pozytywów we wszystkim - przekonuje Mo Zhang, brand menadżer w Oppo Polska.

Kampanię przygotował dział marketingu polskiego oddziału Oppo. Za aktywacje z influencerami i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja House of Hype. Planowaniem i zakupem mediów zajęła  się agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe), a działania public relations koordynuje agencja 24/7 Communications.

BBK Electronics to właściciela marek Oppo, Vivo i Realme.

Maciej Burlikowski 1530 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.