Filip Fiedorow dyrektorem marketingu Netto

Był do tej pory m.in. szefem marketingu Lidla, IKEA i Żabki.

Filip Fiedorow został dyrektorem marketingu (chief marketing officer) sieci handlowej Netto Polska. Firma twierdzi, że utworzenie tego stanowiska jest związane z planami rozwoju sieci w Polsce.

W latach 2016-2019 pracował w IKEA Polska, gdzie zajmował stanowisko m.in. CMO. W ub.r. przez dwa miesiące był dyrektorem marketingu sieci Żabka Polska. W latach 2013-2016 kierował działem marketingu sieci Lidl Polska, a wcześniej przez siedem lat był związany z Kompanią Piwowarską, gdzie obejmował stanowisko senior strategy & planning manager marki Tyskie.

W 2018 r. redakcja "Media Marketing Polska" nagrodziła go tytułem CMO Roku.

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. W Polsce działa od 1995 r., obecnie ma blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Dzięki umowie zawartej z właścicielem sieci handlowej Tesco w czerwcu br. Netto przejmie całą polską działalność spółki, zwiększając swój stan posiadania o ok. 300 sklepów i dwa centra dystrybucji. 

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.