Edipresse Polska wzmacnia struktury e-commerce

Agnieszka Janota objęła nowo utworzone stanowisko w spółce - head of e-commerce business development.

Do zespołu e-commerce Edipresse Polska dołączyła Agnieszka Janota, obejmując nowo utworzone stanowisko head of e-commerce business development. Zajmie się opracowaniem strategii i egzekucją działań w obszarze komercjalizacji projektów e-commerce. W realizacji strategii e-commerce spółki będzie wspierać Tomasza Sypułę, head of non-media business, który odpowiada za rozwój wszystkich projektów w obszarze e-commerce i marketplace w Edipresse Polska.

- W  pierwszym kwartale przyszłego roku planujemy start nowego marketplace w kategorii mody i będzie to nasz kolejny krok w kierunku digitalizacji, który istotnie wzmocni należące do Edipresse Polska internetowe portfolio serwisów kobiecych – mówi  Maciej Klepacki, dyrektor generalny Edipresse Polska.

Agnieszka Janota z branżą internetową związana jest od 2012 r. Karierę zaczynała w Złote Wyprzedaże, w latach 2014-2018 była dyrektorem e-commerce w Agorze. Od 2018 r. pracowała w Grupie Wirtualna Polska i serwisie Domodi.pl, jako commercial director.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.