Xiaomi rusza z akcją #MójŻywioł

Chińska marka zatrudniła do reklam Olgę Frycz, Adama Bieleckiego, Damiana Kordasa oraz Michała Piróga.

W akcji #MójŻywioł polski oddział chińskiego koncernu technologicznego Xiaomi zachęca konsumentów, by zainspirowali się czterema żywiołami. Do reklam zatrudnił cztery znane postaci, które mają uosabiać jeden z nich: aktorkę Olgę Frycz (ziemia), alpinistę Adama Bieleckiego (woda), kucharza Damiana Kordasa (ogień) oraz choreografa Michała Piróga (powietrze). Są oni bohaterami czterech filmów, w których opowiadają o żywiołach i ich znaczeniu w życiu.

Filmy mają zainspirować użytkowników smartfonów marki Xiaomi do tworzenia materiałów związanych z jednym z żywiołów, które mogą następnie zostać zgłoszone do konkursu. Zdjęcie należy opublikować na swoim profilu na Instagramie używając hashtagu #MójŻywioł. Nagrodami są smartfony oraz inny sprzęt Xiaomi. Akcja potrwa do końca br.

Za kreację spotów odpowiadają dom mediowy MediaCom i firma TeamPlay, a dedykowaną stronę internetową stworzyła agencja Open Gate.

Maciej Burlikowski 1538 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.