K2 wygrywa obsługę reklamową Pepsi w 35 krajach

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.

W wyniku międzynarodowego przetargu agencja K2 została wybrana do realizacji kampanii 360 dla marki Pepsi. Kampania będzie prowadzona w regionie Europy Wschodniej. Przetarg trwał od sierpnia do września i obejmował dwa etapy. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i z Rosji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich. 

Agencja K2 będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach. Pierwsze efekty współpracy Pepsi i K2 będzie można zobaczyć na początku 2021 r. Kampania obejmuje łącznie 35 rynków, m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię.

Do tej pory za obsługę marki Pepsi odpowiadały agencje Artegence, BBDO Warszawa i studia Papaya Films oraz Film Produkcja.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.