K2 wygrywa obsługę reklamową Pepsi w 35 krajach
Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.
Agencja K2 będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach. Pierwsze efekty współpracy Pepsi i K2 będzie można zobaczyć na początku 2021 r. Kampania obejmuje łącznie 35 rynków, m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię.
Do tej pory za obsługę marki Pepsi odpowiadały agencje Artegence, BBDO Warszawa i studia Papaya Films oraz Film Produkcja.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.