Makro zachęca do zamawiania świątecznego cateringu [wideo]
Daj odpocząć swojej kuchni i zamów świąteczne potrawy z ulubionej restauracji - zachęca w swojej najnowszej kampanii sieć sklepów Makro, wspierając w ten sposób branżę gastronomiczną.
Lockdown spowodował ogromne problemy sektora HoReCa nie tylko w Polsce, ale w całej Europie. Dlatego właśnie Grupa Metro, której częścią jest Makro Polska, prowadzi w 18 krajach naszego kontynentu kampanię „Give your kitchen a break”. W Polsce nosi ona nazwę „Daj swojej kuchni odpocząć”, a towarzyszą jej też hasztagi #wspieramgastro, #ratujęgastro i #zamawiamnawynos. Ma zachęcić konsumentów do odejścia od przedświątecznej rutyny, której częścią są wielogodzinne przygotowania posiłków i w zamian wsparcia lokali gastronomicznych poprzez zamówienie świątecznych dań w ulubionych lokalach. Zaoszczędzony czas można spędzić z najbliższymi, aby święta stały się okazją do wzmocnienia rodzinnych więzi - argumentują twórcy kampanii.
Lokale oferujące świąteczne dania na wynos w Polsce znaleźć można na specjalnej interaktywnej mapie. Można na niej również sprawdzić, które lokale biorą udział w jarmarkach świątecznych w halach Makro. Przy okazji zakupów klienci mają okazję zapoznania się z ofertą świątecznych dań na wynos restauracji z danego miasta. Z listą lokali biorących udział w akcji wraz z prezentacją menu można też zapoznać się na stronie prowadzonego przez Makro programu edukacyjnego "Polskie Skarby Kulinarne". Jego celem jest poszerzanie wiedzy konsumentów na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.