Auchan nowym partnerem aplikacji Too Good To Go [wideo]
Od grudnia użytkownicy aplikacji mogą zamawiać w Auchan specjalne paczki z pełnowartościowymi i atrakcyjnymi cenowo produktami o krótkich terminach przydatności.
Partnerstwo z aplikacją Too Good To Go to kolejna z licznych inicjatyw, które Auchan Retail Polska podejmuje w walce z marnowaniem żywności. Od 15 do 31 października br. we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności przeprowadzona została we wszystkich sklepach sieci akcja edukacyjna „Oznaczenie ma znaczenie”. Akcja przypominała konsumentom, że produkt oznaczony symbolem najlepiej spożyć przed można bezpiecznie spożyć także po wskazanym terminie, po uprzednim sprawdzeniu jego jakości. Była to kontynuacja zainicjowanego w 2019 r. programu „Nie marnujemy, ratujemy!”, w ramach którego pełnowartościowe produkty z krótką datą przydatności do spożycia oferowane są konsumentom z 50-procentowym rabatem. We wszystkich sklepach Auchan znajdują się specjalne strefy "ratujące" żywność, w których dostępne są takie właśnie artykuły. Dzięki tej akcji tylko w ciągu jednego roku sieci udało się obniżyć straty w produktach spożywczych o 30%.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.