Pierwsza kampania Leo Burnett Warszawa dla Free Now [wideo]

Równolegle prowadzone będą dwie kampanie: ogólnopolska i lokalna.

Rozpoczyna się pierwsza kampania brandingowa zrealizowana przez agencję Leo Burnett Warszawa dla Free Now, do przygotowania której agencja została wybrana w wyniku przetargu.

Równolegle prowadzone będą dwie kampanie: ogólnopolska i lokalna. Ta druga jest adresowana do mieszkańców miast, w których dostępna jest usługa Free Now. Kreacje,prezentowane w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i aglomeracji śląskiej, będą nawiązywać hasłami do nazw rozpoznawalnych miejsc i ulic.

W ramach kampanii na ulicach miast będzie można zobaczyć plakaty przywołujące znane miejsca lub sytuacje i zachęcające do pobrania aplikacji. Na potrzeby działań prowadzonych w internecie, w tym w mediach społecznościowych, powstaną spoty długości 20 i 6 sekund. W serwisach internetowych zobaczymy także bannery z hasłami nawiązujących do mikromomentów związanych ze specyficzną porą dnia czy potrzebą konsumenta.

Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Starcom, zaś przygotowaniem form wideo, w tym postprodukcją, zajmuje się Prodigious.

Katarzyna Kacprzak 534 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.