Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa
Przez 12 lat pracował w DDB, gdzie ostatnio pełnił funkcję group account directora.
Chromiński związany jest z rynkiem reklamy od ponad 15 lat. Przez 12 lat pracował w DDB, gdzie ostatnio pełnił funkcję group account directora. Realizował kampanie na lokalne i międzynarodowe rynki dla takich klientów jak: McDonald's Polska, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Tchibo Polska, Intermarche, HMD Global, Grupa Agora, PepsiCo. W agencji Scholz & Friends Warszawa będzie odpowiadał za zarządzanie i realizację kampanii dla marek należących do Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i SmartDom. Agencja obsługuje je reklamowo od ponad pięciu lat.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.