Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa

Przez 12 lat pracował w DDB, gdzie ostatnio pełnił funkcję group account directora.

Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Jako account director pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat.

Chromiński związany jest z rynkiem reklamy od ponad 15 lat. Przez 12 lat pracował w DDB, gdzie ostatnio pełnił funkcję group account directora. Realizował kampanie na lokalne i międzynarodowe rynki dla takich klientów jak: McDonald's Polska, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Tchibo Polska, Intermarche, HMD Global, Grupa Agora, PepsiCo. W agencji Scholz & Friends Warszawa będzie odpowiadał za zarządzanie i realizację kampanii dla marek należących do Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i SmartDom. Agencja obsługuje je reklamowo od ponad pięciu lat.

Katarzyna Kacprzak 562 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.