Karol Kamas dyrektorem marketingu Sodexo

Do tej pory pracował w bankowości i ubezpieczeniach.

Karol Kamas został dyrektorem marketingu i rozwoju firmy Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, dostawcy tzw. usług motywacyjnych (np. bonów) dla pracowników firm.

Kamas ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i zarządzania produktami. Pracował w marketingu banku Polbank EFG, następnie w brytyjskim towarzystwie ubezpieczeniowym Prudential, a ostatnie pięć lat w banku BNP Paribas. Był w nim najpierw dyrektorem komunikacji marketingowej, później zarządzał segmentami klientów detalicznych i biznesowych oraz departamentem bankowości transakcyjnej.

Firma Sodexo zajmująca się początkowo cateringiem została założona przez Pierre'a Bellona w Marsylii (Francja) w 1966 r., a dziesięć lat później powstał kupon żywieniowy - produkt, z którego dziś słynie. W Polsce firma jest obecna od 1998 r., początkowo jako Sodexo Pass Polska Sp. z o.o. Obecna nazwa Sodexo Benefits and Rewards Services obowiązuje od 2013 r.

 
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.