Sebastian Jurczek jako executive producer w Papaya Films [wideo]

Jurczek pracował przy kilkuset produkcjach, ostatnio m.in. dla marek takich jak McDonald's, ING, PKO BP, Volkswagen, Lech Music i Play.

Sebastian Jurczek, związany z Papaya Films od początków istnienia firmy, czyli od 15 lat, awansował na stanowisko executive producer (producenta wykonawczego) w Papaya Films. Wśród kilkuset zrealizowanych przez niego produkcji znajdują się reklamy telewizyjne, projekty digitalowe, teledyski oraz branded content dla klientów z branż FMCG, samochodowych, finansowych i telekomunikacyjnych. Jurczek jest również jednym z pomysłodawców konkursu Papaya Young Directors. Na swoim koncie ma kilkaset produkcji, ostatnio m.in. dla marek takich jak McDonald's, ING, PKO BP, Volkswagen, Lech Music i Play.
 
Awans Sebastiana Jurczka oznacza, że w nadchodzącym roku będzie nie tylko prowadził część z kluczowych klientów polskiej spółki, ale będzie również wspierał kadrę menedżerską w bieżących działaniach firmy.
 
Poniżej jedna z ostatnich reklam dla Play ("Bądź Przy Mnie | Prepaid Summer 2020") zrealizowanych przez Papaya Films, przy których Jurczek był kierownikiem produkcji.
 



Katarzyna Kacprzak 549 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.