Uber w liczbach - podsumowanie 2020 roku [wideo]

W Polsce firma przeznaczyła w mijającym roku milion złotych na podniesienie bezpieczeństwa przejazdów i 6 milionów na wsparcie kierowców w dostosowaniu się do wymogów znowelizowanej ustawy o transporcie drogowym.

Wspieranie społeczności w trakcie pandemii (Polska)

  • 10 tysięcy: W ramach wsparcia dla personelu medycznego Uber przekazał 10 tys. darmowych przejazdów oraz uruchomił dedykowany produkt Uber Medics;

  • 1 milion złotych: Firma zainwestowała 1 mln złotych w podniesienie bezpieczeństwa przejazdów, udostępniając darmowe przesłony swoim partnerom oraz zwrot kosztów za środki ochronne i do dezynfekcji;

  • Wsparcie dla potrzebujących: Uber przekazał vouchery na przejazdy Centrum Praw Kobiet, Domu Wsparcia dla Powstańców Warszawskich, WOŚP oraz zaangażowanym w pomoc seniorom wolontariuszom z Caritas;

  • Jest maseczka, jest przejazd (wideo poniżej): W ramach globalnej kampanii platforma Uber zachęca pasażerów i kierowców do noszenia maseczek podczas podróży i przedłużyła na czas nieokreślony zalecenia dotyczące zasłaniania ust oraz nosa. Firma również wdrożyła system do weryfikacji, czy kierowca posiada odpowiednio zasłonięta usta i nos;

  • #Wzywamyposiłki: Uber dołączył do akcji mającej na celu wsparcie personelu medycznego dostarczając im ciepłe obiady. W ramach kampanii udało się dostarczyć tysiące posiłków.

Razem wracamy do normalności (Polska)

  • 2 miasta: Platforma do zamawiania przejazdów zawitała do Szczecina oraz Lublina;

  • 18 lokalizacji: Uber Eats pojawił się w 18 nowych miastach, obejmując swoim zasięgiem ponad 3 mln nowych użytkowników;

  • Ponad 600:  tyle przedsiębiorstw z różnych sektorów korzysta z oferty Uber4Business, umożliwiającej zapewnienie pracownikom przejazdów oraz posiłków;

  • 6 milionów: tyle firma przeznaczyła na wsparcie swoich partnerów w dostosowaniu się do postanowień znowelizowanej ustawy o transporcie drogowym.

  • Wspieranie gastronomii: W trakcie lockdownu gastronomii Uber Eats uruchomił program wsparcia dla branży oferując m.in. promocje w celu zwiększenia popytu, usprawniając proces dołączania do platformy oraz rezygnując z marży w przypadku zamówień na wynos.

Rok 2020 w liczbach (globalnie)

  • 0 (zero): Do 2040 roku Uber stanie się zeroemisyjną platformą transportową.
  • 10 milionów: tyle darmowych przejazdów oraz posiłków przekazała firma personelowi medycznemu, seniorom oraz potrzebującym;

  • 20 milionów dol.: tyle wsparcia swoim ulubionym restauracjom przekazali klienci, korzystając ze dedykowanego systemu przekazywania datków w aplikacji Uber Eats;

  • 24 miliony dol.: tyle Uber przeznaczył na wsparcie kierowców oraz kurierów, którzy zostali skierowani na przymusową samoizolację

  • 30 milionów: tyle masek zakupił Uber, wydając je 2,5 miliona partnerów;

  • 50 milionów dol.: taką kwotę przeznaczył Uber na zakup środków ochronnych dla kurierów oraz kierowców na całym świecie;

  • 231 milionów:  tyle pomyślnych weryfikacji maski u kierowców przeprowadzono w aplikacji Uber

  • 800 milionów dol.: tyle firma przeznaczyła  na wsparcie setek tysięcy partnerów w zakupie pojazdów elektrycznych do roku 2025;

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.