Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w listopadzie [wideo]
Wideo dla marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Week w tej sieci sklepów, znalazło się na czele zestawienia YouTube Ads Leaderboard za listopad 2020 r.
Za kreację najwyżej notowanego spotu w zestawieniu - reklamy Expert Media z udziałem Cleo - oraz za zakup mediów w kampanii odpowiada Ambasada BC. Kreacją spotu dla marki Kotlin zajęła się Feeders Agency, a planowaniem i zakupem mediów - Starcom. Agencja PZL przygotowała trzeci spot w zestawieniu ("18 urodziny - Skamielina") dla sieci x-kom, a także wideo dla tego samego reklamodawcy notowane na 5.miejscu ("18 urodziny - Zasłona"). Zakupem mediów w obu wypadkach zajął się x-kom. Czwarte miejsce w listopadowym zestawieniu należy do wideo Aliexpress Polska ("Kupuj bez końca na AliExpress").
Wszystkie najwyżej notowane spoty można obejrzeć tutaj.
Ranking YouTube Ads Leaderboard powstaje w oparciu o algorytm uwzględniający nie tylko samą liczbę wyświetleń, ale także parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu) oraz to, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie obejmuje wyłącznie klipy będące elementem kampanii reklamowych na YouTube.