Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
Mają one usprawnić planowanie kampanii w warszawskim metrze.
MetroPakiety mają usprawnić planowanie zwłaszcza dużych kampanii. Ströer zaznacza też, że każdy pakiet będzie objęty specjalnym rabatem. Firma zapowiada wprowadzenie kolejnych MetroPakietów w przyszłym roku. Będą skierowane m.in. do młodych odbiorców oraz pracowników największych firm i korporacji.
– Już prawie 20 lat jesteśmy operatorem reklamy w warszawskim metrze. W tym czasie nie tylko stworzyliśmy spójny ekosystem reklamowy, w którym tradycyjne nośniki oraz ekrany digital wzajemnie się uzupełniają, ale też dogłębnie poznaliśmy specyfikę każdej ze stacji. Dzięki tej wiedzy możemy zaoferować produkty, które optymalnie wykorzystują potencjał przestrzeni reklamowej metra. MetroPakiety to gwarancja optymalnego zasięgu, ale i wyjątkowo precyzyjnego, jak na reklamę OOH, targetowania – mówi Marcin Gudowicz, wiceprezes i CSO Grupy Ströer.
Ströer jest operatorem reklam na peronach warszawskiego metra od 2001 r. Na stacjach metra oferuje tradycyjne tablice reklamowe typu Metroboard, Citylight, Cityscroll, Megalight oraz nośniki z segmentu premium Backlight. Dodatkowo sieć ekranów digitalowych na stacjach z największą liczbą pasażerów. W wagonach klienci mają do dyspozycji ramki nad miejscami siedzącymi (tzw. Metroframe) oraz prawie 2 tys. ekranów digital tworzących Ströer TV.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.