TVN, Polsat, WP, RMF, RASP, Super Express i Jet Line nagrodzone w raporcie Biura Reklamy 2020

Pełny raport ukaże się wraz ze styczniowym numerem "Media Marketing Polska", jest też do nabycia w naszym sklepie internetowym.

Po raz osiemnasty "Media Marketing Polska" wraz z Kantar Polska bada, analizuje i nagradza biura reklamy największych mediów. W tegorocznym badaniu wzięło udział 101 specjalistów z domów mediowych, którzy oceniali profesjonalizm biur reklamy w kategoriach: Telewizja, Internet, Radio, Magazyny, Dzienniki i OOH. Redakcja przyznała nagrody i wyróżnienia na podstawie wyników badania Kantar Polska, ale braliśmy pod uwagę także wyniki biznesowe biura, ofertę czy innowacje.

I tak w kategorii Telewizja przyznaliśmy aż dwie nagrody: TVN Media zostało Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku, a Polsat Media "Fighterem Roku". Wyróżnienie przypadło dla Biura Reklamy TVP, które otrzymało tytuł "Inspirator Roku". 

Długa lista uhonorowanych pojawiła się w kategorii Internet naszego raportu. Wirtualna Polska została Biurem Reklamy Internetowej Roku. Wyróżnienia to Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska ("Zawsze pomysłowy partner"), Sarigato/Sataku ("Niezmiennie Ulubieniec Klientów") i Biuro Reklamy Grupy OLX ("Napędzane Innowacją").

W kategorii Radio triumfuje z nagrodą Biuro Reklamy Grupy RMF. Wyróżnienie przypadło Tandem Media ("Pewny partner w biznesie").

Wśród Magazynów tytuł Biura Reklamy Roku otrzymał Ringier Axel Springer Polska, a wyróżnienia  trafiły do Biura Reklamy Wydawnictwa Zwierciadło ("Konsekwentna Strategia") oraz Burda Media Polska ("Jeszcze bardziej digital").

W kategorii Dzienniki Biuro Reklamy Roku to Grupa Super Express, a wyróżnienia otrzymują: Ringier Axel Springer Polska ("Świetni Doradcy") , Biuro Reklamy Polska Press Grupa ("Partner godny zaufania"), Biuro Reklamy Grupy Wyborcza ("Digitalowy fighter roku").

Jet Line zostało Biurem Reklamy OOH, a wyróżnienie w tej kategorii trafiło do firmy Stroer ("Silna struktura").

Raport Biura Reklamy ukaże się wraz z magazynem "Media Marketing Polska" nr 1/2021, którego data publikacji to 31 grudnia br. Jest już także do kupienia w naszym sklepie.

Tomasz Wygnański 715 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.