MullenLowe MediaHub obsłuży mediowo markę Persen

To rezultat wygranego przetargu.

Alvogen Pharma, firma z Grupy Zentiva, powierzyła MullenLowe MediaHub kompleksową obsługę mediową środka na trudności z zasypianiem Persen - strategię, optymalizację, planowanie i zakup mediów. W przetargu  prowadzonym przez audytora MullenLowe MediaHub doceniono za analitykę (marketing mix modeling) oraz planowanie mediów. Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia.

Persen jest lekiem roślinnym stosowanym w łagodnych stanach napięcia nerwowego i trudnościach w zasypianiu, działa uspokajająco. Start trzymiesięcznej kampanii ukierunkowanej na aktywację użytkowników, planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 r.

- Zdobycie budżetu Alvogen Pharma to nasza dwunasta wygrana w 2020 roku. W nową dekadę wchodzimy więc w znakomitej kondycji. Portfolio naszych klientów konsekwentnie się rozszerza i obejmuje coraz szersze spektrum działań – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub.

Zespołem obsługującym markę Persen kieruje Jolanta Markiewicz, account manager MullenLowe MediaHub.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.