Żabka z nowym spotem na Turniej Czterech Skoczni [wideo]

Członkowie kadry narodowej skoczków narciarskich - Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch - promują hasło "Wskocz po słodkości Milka" do sklepów sieci.

Nowy spot reklamowy sieci sklepów Żabka emitowany będzie w czasie Turnieju Czterech Skoczni - jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich i wydarzenia sportowego o bardzo dużej widowni telewizyjnej. Turniej odbywa się od 28 grudnia br. do 6 stycznia 2021 r., a zawody rozgrywane są w Oberstdorfie (Niemcy), Garmisch-Partenkirchen (Niemcy), Innsbrucku (Austria) i Bischofshofen (Austria).

Spot promujący ofertę zakupu w Żabce "ulubionej czekolady polskich skoczków", czyli Milki w cenie 3,30 zł przy zakupie 2 sztuk, jest utrzymany w dotychczasowej konwencji reklam telewizyjnych sieci. Są to krótkie, zabawne scenki z udziałem stałych aktorów wcielających się w role pracowników sklepu. Ten format reklam jest wykorzystywany już od pięciu lat. Do tej pory role klientów Żabki odgrywali m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.

Obsługę reklamową sieci Żabka zapewnia agencja PZL, której kampanię "Mały wielki sklep" nagrodzono grand prix w kategorii long term marketing excellence w tegorocznym konkursie Effie. Jak uzasadniło jury, firma stworzyła "wyjątkową platformę komunikacyjną, która w połączeniu z innowacyjnym planem rozwoju, pozwoliła jej dynamicznie wejść w zmieniający się świat modern convenience". Za zakup mediów dla Żabki odpowiadają Spark Foundry i OMD.

Na początku roku w ofercie sklepów sieci Żabka znajdą się dwa nowe smaki czekolad marki Milka – Milka White Migdał i Kokos 90 g oraz Milka Rice Crisp 100 g. Czekoladę białą z migdałami i kokosem kupimy tylko w sklepach sieci przez pierwszy kwartał 2021 r., a czekolada z chrupiącym ryżem zostanie w ofercie Żabki na wyłączność na stałe.

Żabka ma obecnie 5 tys. franczyzobiorców, którzy prowadzą łącznie 6885 sklepów, co daje sieci pozycję numer 1 w Europie Środkowo-Wschodniej. Oprócz otwierania nowych sklepów Żabka w br. m.in. wdrożyła nowe usługi bazujące na rozwiązaniach cyfrowych („Zamów i odbierz”, „Żappka Pay” i rozwijana wraz z Uber Eats „Żabka do domu”).

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.