Aleksandra Marciniak dołącza do Polskiej Ligi Esportowej

Przez ostatnie sześć lat pełniła funkcję head of Havas Sports & Entertainment.

Polska Liga Esportowa do swoich szeregów zaprosiła Aleksandrę Marciniak, która objęła funkcję head of sales & partnerships. Ma pomóc marketerom lepiej zrozumieć potencjał branży e-sportowej, grup docelowych i możliwości product placementu oraz nawiązywać kreatywne współprace.

Przez ostatnie sześć lat Aleksandra Marciniak pełniła funkcję head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group, odpowiadając za projekty niestandardowe w ramach agencji. Realizowała projekty z zakresu marketingu sportowego i sponsoringu, eventów, influencer marketingu czy branded content. Realizowała projekty dla takich marek jak Coca-Cola, Adidas, Reebok, Totalizator Sportowy, Kia, Polpharma czy BP.

Maciej Florek 2312 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.