Aleksandra Marciniak dołącza do Polskiej Ligi Esportowej
Przez ostatnie sześć lat pełniła funkcję head of Havas Sports & Entertainment.
Polska Liga Esportowa do swoich szeregów zaprosiła Aleksandrę Marciniak, która objęła funkcję head of sales & partnerships. Ma pomóc marketerom lepiej zrozumieć potencjał branży e-sportowej, grup docelowych i możliwości product placementu oraz nawiązywać kreatywne współprace.
Przez ostatnie sześć lat Aleksandra Marciniak pełniła funkcję head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group, odpowiadając za projekty niestandardowe w ramach agencji. Realizowała projekty z zakresu marketingu sportowego i sponsoringu, eventów, influencer marketingu czy branded content. Realizowała projekty dla takich marek jak Coca-Cola, Adidas, Reebok, Totalizator Sportowy, Kia, Polpharma czy BP.

Maciej Florek
2380 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane