Noworoczna kampania "wyprzedażowa" Netii [wideo]

Operator telekomunikacyjny promuje pakiety internetu i telewizji.

Firma telekomunikacyjna Netia, jeden z największych w kraju operatorów stacjonarnych, należąca do grupy Cyfrowego Polsatu, tuż po Nowym Roku rozpoczęła kampanię reklamującą pakiety usług dostępu do sieci internet oraz telewizji (w cenach od 60 zł miesięcznie).

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie i jak zapowiada Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii, potrwa kilka tygodni. Kampanię określa mianem "wyprzedażowej". Firma wykorzystuje format reklamowy z animowanymi postaciami - kornikami.

30-sekundowy spot reklamowy będzie emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum.

Maciej Burlikowski 1484 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.