Robert Lewandowski będzie reklamował Totalizator Sportowy [wideo]

Kampania prowadzona jest z okazji 65-lecia monopolisty na rynku gier liczbowych.

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, obchodzi w tym roku 65-lecie. Z tej okazji przygotował kampanię reklamową pod hasłem #WielkieChwile. Pokazuje się w niej jako mecenas i sponsor różnych dyscyplin sportowych.

- Celem powołania Totalizatora Sportowego w 1955 r. od początku była odbudowa zniszczonej przez wojnę infrastruktury sportowej w Polsce - przypomina Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek zarządu Totalizatora Sportowego. - Dlatego z dumą wspieramy najważniejsze wydarzenia sportowe i kulturalne oraz współpracujemy z wybitnymi postaciami świata sportu.

Do jubileuszowej kampanii, która potrwa do 5 lutego br., firma zatrudniła znanego piłkarza Roberta Lewandowskiego. Zostały przygotowane 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne, spot radiowy, billboardy sponsorskie, a także key visuale prasowe i OOH. Spoty emitowane będą w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VoD. Kampania wsparta będzie także komunikacją w mediach społecznościowych i materiałami POS.

Za kreację reklam odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję Stor9, a za postprodukcję Propeller Film. Reżyserem reklamy jest Dominika Podczaska, a autorem zdjęć Filip Zwierzchowski. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.