Answear debiutuje z powodzeniem na GPW
Kurs internetowego sklepu z odzieżą wzrósł pierwszego dnia notowań na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie o 29,84%.
Ze wstępnych szacunków spółki wynika, że jej przychody wzrosły w czwartym kwartale 2020 r. o 37%, do 144 mln zł. Przychody za cały zeszły rok są wyższe rok do roku o 31% i wyniosły 408 mln zł. Jak napisał w komentarzu zarząd spółki, akcje marketingowe związane z „Black November” oraz czasowe zamknięcie sklepów stacjonarnych w listopadzie 2020 r. pozytywnie wpłynęły na dynamikę sprzedaży i przyczyniły się do utrwalania obserwowanego trendu przechodzenia klientów z zakupów offline do online. Answear odnotował też w ostatnim kwartale ub.r. rosnące wskaźniki odwiedzin, konwersji oraz średniej wartości koszyka.
Multibrandowy sklep internetowy z odzieżą Answear.com działa od 2011 r. Oprócz Polski jest obecny w 6 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, na Ukrainie, w Rumunii i Bułgarii. W ofercie sklepu jest ok. 90 tys. produktów ponad 350 marek.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.