Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem

Pierwszy kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości zawiera zarówno informacje o trendach z ostatnich miesięcy, jak i prognozy na przyszłość.

Raport "Social media w 2020/2021 roku. Jak w 2020 wirus w realu nie pokonał socialu" stworzyły dwie agencje należące do Group One - contentowa Labcon oraz e-commerce'owa SalesTube, która jako jedna z pięciu firm na świecie ma pełną certyfikację Google Marketing Platform. Nad raportem pracowały cztery zespoły kompetencyjne: contentowy (w tym relacji z influencerami), kreacji, mediowy oraz ad-techowy.  Na ponad 50 stronach opracowania znalazły się m.in. statystyki z kampanii na najbardziej liczących się platformach oraz komentarze ekspertów. Znajdziemy w nim również spostrzeżenia na temat oczekiwań młodych konsumentów wobec marek, a także mitów i faktów o pokoleniach Z i Alpha. Wśród rozpoznanych przez autorów wyzwań stojących przed marketerami są m.in. cięcia budżetów czy kwestia wyróżnienia się w coraz bardziej przepełnionej przestrzeni digitalowej.

- Nasze opracowanie wskazuje, jak połączyć i zaadaptować strategie 360 w czasach postpandemicznych. Tylko synergia działań i doświadczeń zarówno pod kątem optymalizacji kampanii, jak i autentycznej komunikacji zjedna nam użytkownika - mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca w SalesTube.

Cały raport można pobrać tutaj. "Media Marketing Polska" (VFP Communications) jest jednym z jego partnerów obok sprawny.marketing i IAB Polska.

Paweł Piasecki 704 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.