Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem
Pierwszy kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości zawiera zarówno informacje o trendach z ostatnich miesięcy, jak i prognozy na przyszłość.
- Nasze opracowanie wskazuje, jak połączyć i zaadaptować strategie 360 w czasach postpandemicznych. Tylko synergia działań i doświadczeń zarówno pod kątem optymalizacji kampanii, jak i autentycznej komunikacji zjedna nam użytkownika - mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca w SalesTube.
Cały raport można pobrać tutaj. "Media Marketing Polska" (VFP Communications) jest jednym z jego partnerów obok sprawny.marketing i IAB Polska.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.