Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska

Do tej pory stanowisko chief creative officera obejmował Paweł Merecz, który rozstał się z agencją.

Dagmara Witek-Kuśmider awansowała na stanowisko chief creative officera w Publicis Worldwide Polska. Pokieruje 35-osobowym zespołem kreatywnym odpowiedzialnym za prace dla klientów oddziałów wchodzących w strukturę Publicis Worldwide Polska, takich jak Publicis Poland, Publicis Lion oraz Publicis Health.

Dagmara Witek-Kuśmider związana jest z agencją od 2001 r., kiedy rozpoczęła pracę na stanowisku copywritera. Przez 20 lat awansowała i zajmowała kolejne stanowiska, aż w 2016 r. wraz ze Sławkiem Figurą zostali deputy creative directorami Publicis Lion. W sierpniu 2020 r. awansowała na creative directora, a w styczniu tego roku przejęła zarządzanie całą kreacją i pełni rolę chief creative officera Publicis Worldwide Polska. W czasie minionych 20 lat budowała komunikację dla takich klientów, jak m.in.: Prudential, BNP Paribas, Sanofi, PKP Intercity, Orange, Kompania Piwowarska, Maspex, MTV czy Garnier.


Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.