Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska
Do tej pory stanowisko chief creative officera obejmował Paweł Merecz, który rozstał się z agencją.
Dagmara Witek-Kuśmider awansowała na stanowisko chief creative officera w Publicis Worldwide Polska. Pokieruje 35-osobowym zespołem kreatywnym odpowiedzialnym za prace dla klientów oddziałów wchodzących w strukturę Publicis Worldwide Polska, takich jak Publicis Poland, Publicis Lion oraz Publicis Health.
Dagmara Witek-Kuśmider związana jest z agencją od 2001 r., kiedy rozpoczęła pracę na stanowisku copywritera. Przez 20 lat awansowała i zajmowała kolejne stanowiska, aż w 2016 r. wraz ze Sławkiem Figurą zostali deputy creative directorami Publicis Lion. W sierpniu 2020 r. awansowała na creative directora, a w styczniu tego roku przejęła zarządzanie całą kreacją i pełni rolę chief creative officera Publicis Worldwide Polska. W czasie minionych 20 lat budowała komunikację dla takich klientów, jak m.in.: Prudential, BNP Paribas, Sanofi, PKP Intercity, Orange, Kompania Piwowarska, Maspex, MTV czy Garnier.
Dagmara Witek-Kuśmider związana jest z agencją od 2001 r., kiedy rozpoczęła pracę na stanowisku copywritera. Przez 20 lat awansowała i zajmowała kolejne stanowiska, aż w 2016 r. wraz ze Sławkiem Figurą zostali deputy creative directorami Publicis Lion. W sierpniu 2020 r. awansowała na creative directora, a w styczniu tego roku przejęła zarządzanie całą kreacją i pełni rolę chief creative officera Publicis Worldwide Polska. W czasie minionych 20 lat budowała komunikację dla takich klientów, jak m.in.: Prudential, BNP Paribas, Sanofi, PKP Intercity, Orange, Kompania Piwowarska, Maspex, MTV czy Garnier.

Katarzyna Kacprzak
671 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane