Deliveroo będzie docierać do dwóch na trzech Brytyjczyków
Start-up założony w 2013 r. zwiększa o 100 liczbę obsługiwanych lokalizacji i podwaja liczbę "dark kitchens".
W 2020 r. Deliveroo odnotował ogromny wzrost działalności, gdyż pandemia zmusiła restauracje do przejścia na dostawy online. W ubiegłym roku liczba kurierów pracujących dla brytyjskiej firmy podwoiła się, z 25 do 50 tys., a do platformy dołączyło 20 tys. nowych lokali gastronomicznych. Zwiększenie liczby obsługiwanych lokalizacji w Wielkiej Brytanii o 100 pozwoli jej dotrzeć do dwóch trzecich populacji w tym kraju.
Oprócz ekspansji w Wielkiej Brytanii firma ma podwoić liczbę lokali Deliveroo Editions, które obsługuje na całym świecie, tzw. ciemnych kuchni (dark kitchens) lub kuchni w chmurze obsługujących tylko dostawy online, bez fizycznych miejsc do spożywania posiłków. Deliveroo było pionierem koncepcji „ciemnej kuchni” – Editions wprowadzono na rynek w 2017 r. Deliveroo Editions mierzy się obecnie z silną konkurencją ze strony Karma Kitchen, innego londyńskiego start-upu, który w ub.r. zebrał 252 mln funtów na rozszerzenie wynajmowanych powierzchni kuchennych.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.