Lavazza ogłasza dwuletnią współpracę z WOŚP
Włoska marka kawy zdecydowała się na wsparcie największej polskiej akcji charytatywnej.
W tegoroczną zbiórkę włączy się 120 tys. wolontariuszy. Ze względu na pandemię będzie realizowana w większej niż dotychczas mierze przy wykorzystaniu kanałów elektronicznych, a towarzyszące jej wydarzenia odbędą się w formie wirtualnej. W Warszawie centrum Finału będzie studio telewizyjne na Placu Defilad, w którym odbędą się koncerty m.in. zespołu Dżem, Voo Voo, Kwiat Jabłoni i Piersi. Transmisja internetowa wydarzenia rozpocznie się w sobotę 30 stycznia o godz. 21:00 i potrwa nieprzerwanie 27 godzin.
Lavazza, włoska firma założona w Turynie w 1985 r. od czterech pokoleń należy do rodziny Lavazza i stale angażuje się w akcje na rzecz zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i poszanowania praw człowieka. Jest jedną ze stu najbardziej prestiżowych międzynarodowych marek według Reputation Institute oraz zajmuje dziewiąte miejsce na świecie w dziedzinie odpowiedzialności biznesu w globalnym rankingu CR RepTrak 2019, osiągając również pierwsze miejsce w sektorze żywności i napojów oraz wśród firm włoskich.