Robert Kubica ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce

Dłuższa gwarancja i nowa komunikacja to filary nowej strategii marki.

FCA Poland, polski oddział włosko-amerykańskiego koncernu motoryzacyjnego Fiat Chrysler Automobiles, do którego należą m.in. marki Fiat i Alfa Romeo, jako ambasadora tej drugiej marki zatrudnia Roberta Kubicę, jedynego polskiego kierowcę wyścigowego Formuły 1. Od ub.r. Kubica jest członkiem zespołu F1 Alfa Romeo Racing Orlen jako kierowca testowy i rezerwowy. Będzie występował w kampanii reklamowej Alfa Romeo w telewizji, w internecie oraz reklamach wielkoformatowych na terenie kraju.

W ostatnich dniach grudnia ub.r. Alfa Romeo ogłosiła, że wszystkie modele nowych samochodów marki będą miały pięcioletnią gwarancję (z limitem przebiegu do 200 tys. km.). To oraz wybór Kubicy na ambasadora marki to dwa filary nowej strategii Alfa Romeo w Polsce.

Maciej Burlikowski 1578 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.