Effie Awards Europe: McCann Worldgroup Agencją Roku
Polska z jedną statuetką dla Grey Worldwide Warszawa, VMLY&R, Mediacomu, Havas PR i Lulu Production.
W tegorocznym konkursie przyznano łącznie 35 statuetek, które trafiły do 23 agencji z 13 krajów Europy. Jury współprzewodniczyli Claudia Kuhn, brand building & integrated communication manager w Procter and Gamble, oraz Brian McCarter, chief strategy officer EMEA w Ogilvy.
Brązową statuetkę w kategorii FMCG, za kampanię "9 milionów powodów" dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare odebrały agencje Grey Worldwide Warszawa i VMLY&R, dom mediowy Mediacom, Havas PR i studio produkcyjne Lulu Production
Listę wszystkich nagrodzonych można zobaczyć tutaj.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.