Effie Awards Europe: McCann Worldgroup Agencją Roku

Polska z jedną statuetką dla Grey Worldwide Warszawa, VMLY&R, Mediacomu, Havas PR i Lulu Production.

Podczas wirtualnej gali ogłoszono zwycięzców Effie Awards Europe 2020. McCann Worldgroup zdobyła nagrodę Agency of the Year, a Triad Advertising zdobyła nagrodę Grand Effie za kampanię "Savings Therapy" dla VUB Bank.

W tegorocznym konkursie przyznano łącznie 35 statuetek, które trafiły do 23 agencji z 13 krajów Europy. Jury współprzewodniczyli Claudia Kuhn, brand building & integrated communication manager w Procter and Gamble, oraz Brian McCarter, chief strategy officer EMEA w Ogilvy.

Brązową statuetkę w kategorii FMCG, za kampanię "9 milionów powodów" dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare odebrały agencje Grey Worldwide Warszawa i VMLY&R, dom mediowy Mediacom, Havas PR i studio produkcyjne Lulu Production

Listę wszystkich nagrodzonych można zobaczyć tutaj.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.