Joanna Jędrzejczyk ambasadorką Pumy
Marka rozpoczyna działania z polską zawodniczką mieszanych sztuk walki.
– Cieszymy się, że możemy powitać Joannę w gronie ambasadorów Puma. To ogromna przyjemność móc wspierać tak charyzmatyczną osobowość, która oddaje ducha naszej marki – powiedział Jan Sochor, area general manager na region Europy Wschodniej w Pumie.
Współpraca została ogłoszona za pośrednictwem spotu, w którym przyjaciele Joanny odnoszą się do jej "kociej osobowości". Pojawiają się tu m.in.: dziennikarz sportowy Mateusz Borek, kierowca rajdowy Kuba Przygoński, prezenterka telewizyjna i ambasadorka marki Puma Karolina Gilon, dziennikarka Odeta Moro, tenisistka Urszula Radwańska oraz żużlowiec Maciej Janowski. Spot dostępny jest na kanale marki w Facebooku.
Autorem koncepcji kampanii jest agencja High&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, współpracę z talentami, a także produkcję zdjęć oraz wideo. Reżyserią oraz fotografiami zajął się Paweł Fabjański, a zdjęcia do materiałów wideo wykonał Mateusz Dziekoński. Za komunikację oraz PR odpowiedzialna jest agencja Teal.
Marka zapowiada, że niebawem ogłosi działania i aktywacje, które wraz z nową ambasadorką będzie wspólnie realizować w najbliższym czasie.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.