Mateusz Rzetecki nowym dyrektorem SEO i content marketingu w K2 Precise
Zastąpi Cezarego Glijera.
Rzetecki w branży SEO pracuje od blisko 12 lat. Wcześniej związany był m.in. z agencją Bluerank, w której zarządzał zespołem SEO oraz dbał o jego rozwój techniczny. Współpracował z firmami z branży finansowej, turystycznej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej oraz e-commerce o zasięgu ogólnopolskim (mBank, Rainbow, Wittchen, Smyk, Eobuwie). Realizował także projekty dla klientów z Czech, Rumunii i Słowacji oraz dla największych wyszukiwarek firm i usług w Danii, Szwecji i Norwegii. W ostatnim czasie kierował działaniami contentmarketingowymi i SEO dla serwisu Wylecz.to oraz kilku projektów e-commerce z branży suplementów diety.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.