ViacomCBS reklamuje Comedy Central Polska

Wykorzystuje sitkom "Teoria wielkiego podrywu".

Nadawca telewizyjny ViacomCBS realizuje kampanię reklamującą kanał komediowy Comedy Central Polska. Wykorzystuje do tego sitkom "Teoria wielkiego podrywu". To jeden z najpopularniejszych sitcomów w historii telewizji, który doczekał się aż 12 sezonów. Przygody czterech geeków podbiły serca widzów na całym świecie i wprowadziły nauki ścisłe do popkultury.

Comedy Central Polska przygotowała własną, inspirowaną serialem, wersję tablicy Mendelejewa. Nowe "pierwiastki", pod którymi kryją się zabawne historie, opisane zostały w serii spotów promocyjnych emitowanych na antenie stacji oraz na kanałach Comedy Central Polska w social mediach. Posłużyły także jako element konkursu z wyjątkowymi nagrodami. Co tydzień widzowie zdobyć mogą: iPhone 12, PlayStation 5 oraz zestawy gadżetów.

Kampania będzie prowadzona na Facebooku, Instagramie, YouTube i Tik Toku, kanałach własnych ViacomCBS, w ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz serwisie Player.pl. Za kreację odpowiada dział marketingu ViacomCBS, za zakup mediów – dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1608 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.