ViacomCBS reklamuje Comedy Central Polska
Wykorzystuje sitkom "Teoria wielkiego podrywu".
Comedy Central Polska przygotowała własną, inspirowaną serialem, wersję tablicy Mendelejewa. Nowe "pierwiastki", pod którymi kryją się zabawne historie, opisane zostały w serii spotów promocyjnych emitowanych na antenie stacji oraz na kanałach Comedy Central Polska w social mediach. Posłużyły także jako element konkursu z wyjątkowymi nagrodami. Co tydzień widzowie zdobyć mogą: iPhone 12, PlayStation 5 oraz zestawy gadżetów.
Kampania będzie prowadzona na Facebooku, Instagramie, YouTube i Tik Toku, kanałach własnych ViacomCBS, w ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz serwisie Player.pl. Za kreację odpowiada dział marketingu ViacomCBS, za zakup mediów – dom mediowy Starcom.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.