Mobilna energia na stacjach paliw AMIC Polska

Teraz kierowcy i użytkownicy smartfonów Huawei mogą korzystać z programu lojalnościowego AMIC Driver Club.

Amic Polska, operator sieci stacji paliw Amic Energy, udostępnił właśnie nową wersję aplikacji mobilnej dla kierowców. Poza wersją dla użytkowników Android i iOS aplikację można pobrać z Huawei APP Galery. 

Uczestnicy Dariver Club mogą w prosty sposób znaleźć najbliższą stację AMIC Energy oraz, co jest unikatowym rozwiązaniem, mogą porównać ceny na stacjach konkurencyjnych, w najbliższym otoczeniu.

- Dostarczamy naszym klientom najwyższej jakości paliwa w korzystniej cenie, o czym mogą się przekonać wszyscy, którzy dotychczas pobrali naszą aplikację. Dodatkowo każdy klient może, od razu, przystąpić do naszego klubu i korzystać z atrakcyjnych rabatów na paliwo, z promocji i konkursów - powiedziała Irmina Karpińska, marketing & convenience director w firmie AMIC Polska - Nasze stacje są miejscem dobrej energii a poprzez smartfony wychodzimy z tą energią do naszych lojalnych klientów – dodała Irmina Karpińska.

- Dziś, kiedy świat zmienia się pod wpływem skutków pandemii, aplikacja lojalnościowa nabiera zupełnie nowego znaczenia – aplikacja, którą zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dla AMIC, pozwala korzystać z programu na stacjach bezdotykowo. To zwiększa bezpieczeństwo uczestników Driver Club i pracowników naszego Klienta – zaznaczył Bartłomiej Murawski, project director odpowiedzialny za aplikację w Loyalty Point.


Aplikacja mobilna AMIC Polska poza zdigitalizowaną kartą, posiada wyszukiwarkę stacji i porównywarkę cen, sekcję z kuponami i rabatami a w najbliższym czasie planowane są zmiany związane z komunikacją app-push. - Na rynku programów lojalnościowych w sektorze retail aplikacje mobilne coraz szybciej wypierają tradycyjne karty plastikowe. Budując strategię lojalności dla naszych partnerów biznesowych, coraz częściej rekomendujemy osadzenie programu w aplikacji mobilnej bez rozbudowanego self-serwisu na stronie internetowej. Do niedawna wyzwaniem marketerów były wysypujące się karty plastikowe z portfela klienta i walka o miejsce obok karty płatniczej i dowodu osobistego a obecnie cały portfel coraz częściej przenosi się do smartfona. Okres pandemii przyspieszył ten proces – dodał Bartłomiej Murawski z Loyalty Point.

Spółka Loyalty Point wspiera AMIC Polska w zakresie marketingu relacji oraz wdrożyła i rozwija aplikację mobilną. Główną aktywnością firmy jest audyt istniejących programów, budowa strategii lojalnościowych, wdrożenia systemów i promocji wpływających na zaangażowanie klientów.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.