Bank ING propaguje minimalizm [wideo]
W kampanii reklamowej podpowiada klientom, jak zastosować tę zasadę w zarządzaniu własnymi pieniędzmi.
- Żyjemy otoczeni nadmiarem rzeczy, treści, pomysłów i ofert. Natłok spraw sprawia, że to, co ważne, odsuwa się na dalszy plan. Jednak nowa rzeczywistość pokazała nam, co naprawdę liczy się w życiu. Z badań wynika, że minimalizm zyskuje na znaczeniu – 40% Polaków podkreśla, że zamierza kupować mniej, bo nie potrzebują tak wielu nowych rzeczy. Jednocześnie coraz bardziej zwracamy uwagę na oszczędność czasu i użyteczność rozwiązań. Blisko 70% Polaków deklaruje, że po kryzysie będzie bardziej cenić swój czas. I dodatkowo niemal połowa z nas poszukuje sposobów na ułatwienie sobie życia. Obserwując te trendy, w ING chcemy wspierać klientów w jeszcze prostszym ogarnianiu finansów - przekonuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Dodanie wszystkich swoich kont do Mojego ING oszczędzi także czas tracony na przełączaniu się między aplikacjami, by sprawdzić stan finansów. W aplikacji można to zrobić jednym kliknięciem, nawet bez logowania.
Kampania reklamowa banku pod hasłem: "Warto robić swoje" będzie prowadzona w telewizji, internecie, poprzez działania marketingu bezpośredniego i w oddziałach. Za jej realizację odpowiadają agencje Brain i Gong oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.