TikTok rusza z oficjalnym biurem w Polsce

Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada.

TikTok, platforma krótkich filmów wideo, otwiera swoje biuro w Polsce. Będzie odpowiadać nie tylko za rozwój polskiego rynku, ale także kluczowych rynków w Europie Środkowej, w tym Rumunii, Węgier i Czech. Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie. Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko general managera TikTok w Polsce i Europie Środkowej.

W pierwszej połowie 2021 r. firma, która obecnie zatrudnia kilkadziesiąt osób, zamierza rozbudować istniejący zespół i potroić liczbę pracowników o specjalistów z obszarów nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.