TikTok rusza z oficjalnym biurem w Polsce
Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada.
TikTok, platforma krótkich filmów wideo, otwiera swoje biuro w Polsce. Będzie odpowiadać nie tylko za rozwój polskiego rynku, ale także kluczowych rynków w Europie Środkowej, w tym Rumunii, Węgier i Czech. Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie. Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko general managera TikTok w Polsce i Europie Środkowej.
W pierwszej połowie 2021 r. firma, która obecnie zatrudnia kilkadziesiąt osób, zamierza rozbudować istniejący zespół i potroić liczbę pracowników o specjalistów z obszarów nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane