30 firm w przetargu Ekstraklasy na serwis OTT
W ten weekend krajowa liga piłkarska wznawia sezon.
- Własny portal i aplikacja OTT to narzędzie, które w cyfrowym świecie i przy zmieniającym się sposobie konsumpcji mediów będzie zyskiwało na znaczeniu. Mamy swoje plany i ambicje w obszarze technologicznym i chcemy je wprowadzić w życie we współpracy z nowym partnerem. Do naszego przetargu zgłosiło się 30 polskich i zagranicznych firm, spośród których do dalszych rozmów zakwalifikowaliśmy kilka - ujawnia Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA. Według niego wybór powinien nastąpić niebawem.
W 2021 r. po raz pierwszy w historii Ekstraklasy piłkarze rozpoczną nową rundę w styczniu – w uzgodnieniu z klubami rozgrywki zostaną wznowione 29 stycznia br. Ekstraklasa twierdzi, że przekazała już klubom 146 mln zł z 225,5 mln zł, które powinny do nich trafić w sezonie 2020/21.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.