30 firm w przetargu Ekstraklasy na serwis OTT

W ten weekend krajowa liga piłkarska wznawia sezon.

30 firm, krajowych i zagranicznych, zgłosiło się do udziału w przetargu, w którym spółka Ekstraklasa, organizator rozgrywek najwyższej w kraju ligi piłkarskiej, chce wybrać podmiot do rozwoju platformy Ekstraklasa.TV - własnego serwisu streamingowego OTT. Ma on umożliwić Ekstraklasie samodzielne transmitowanie meczów przez internet i pokazywanie ich w krajach, gdzie spółka nie sprzedała praw do transmisji telewizyjnych na wyłączność.

- Własny portal i aplikacja OTT to narzędzie, które w cyfrowym świecie i przy zmieniającym się sposobie konsumpcji mediów będzie zyskiwało na znaczeniu. Mamy swoje plany i ambicje w obszarze technologicznym i chcemy je wprowadzić w życie we współpracy z nowym partnerem. Do naszego przetargu zgłosiło się 30 polskich i zagranicznych firm, spośród których do dalszych rozmów zakwalifikowaliśmy kilka - ujawnia Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA. Według niego wybór powinien nastąpić niebawem.

W 2021 r. po raz pierwszy w historii Ekstraklasy piłkarze rozpoczną nową rundę w styczniu – w uzgodnieniu z klubami rozgrywki zostaną wznowione 29 stycznia br. Ekstraklasa twierdzi, że przekazała już klubom 146 mln zł z 225,5 mln zł, które powinny do nich trafić w sezonie 2020/21.

Maciej Burlikowski 1608 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.