Powstała grupa Data Science House

Loyalty Point, BlueCloud Interactvie, LVL Up Media i Data Science Logic pod wspólnym brandem.

Data Science House tworzą: Loyalty Point, BlueCloud Interactive, LVL Up Media oraz Data Science Logic. Zatrudniają  łącznie ponad 120 osób, ekspertów z takich dziedzin jak marketing technologiczny, analityka danych, planowanie mediów, marketing relacyjny, e-commerce, social media marketing, experience marketing, content marketing oraz performance. Grupa zaznacza, że podstawą realizowanych projektów w Data Science House jest wykorzystanie danych. Filarem grupy Data Science House jest Loyalty Point - agencja marketingu zintegrowanego, specjalizująca się w marketingu relacyjnym i budowaniu lojalności. 

- Nasza historia to dynamiczny rozwój projektów łączących wiedzę w obszarze digital marketingu, danych i kreacji. Konsekwentnie budujemy pozycję lidera wśród agencji oferujących rozwiązania z zakresu tzw. MarTech, bez których obecnie nie istnieje dobry marketing. Zarządzanie danymi to DNA Grupy, którą tworzy obecnie kilka spółek, a jakość naszych usług znajduje potwierdzenie w takich wyróżnieniach jak chociażby zdobyta w 2018 statuetka złote Effie w kategorii Marketing & Business Solutions za projekt “Transformacja Danowa Firmy” – komentują Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, członkowie zarządu Loyalty Point.

Oprócz wspomnianej już agencji marketingu zintegrowanego Loyalty Point, grupę tworzą:  BlueCloud Interactive – agencja kreatywna; LVL Up Media  – zespół tworzący strategie mediowe i e-commerce, często z wykorzystaniem danych z programów lojalnościowych klientów; najnowszy brand w ramach grupy to Data Science Logic - zespół analityczny, który oferuje firmom wykorzystywanie danych do budowy przewagi konkurencyjnej. 

W ramach wspólnej identyfikacji, nastąpi zmiana stron internetowych, ujednolicenie logotypów i elementów związanych z brandingiem. Wspólny brand ma zapewnić markom precyzyjne pozycjonowanie na rynku i ujednolicenie komunikacji.

Tomasz Wygnański 740 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.