Ruszyła kampania nowej marki piwa Buh
Odpowiadają za nią m.in. agencje z Group One - Sales Tube i Value Media, a ambasadorką marki została Katarzyna Warnke.
Kampania pod hasłem „Uwolnij BUHA!” obejmie m.in. kanały tematyczne stacji TVN i Polsat oraz internet. W spocie użyto utworu Hot Blood "Soul Dracula" z 1975 r., wykorzystanego w filmie „Tylko kochankowie przeżyją” w reż. Jima Jarmuscha. Wersja emitowana w telewizji trwa 10 sekund, zaś pełna wersja reklamy będzie dostępna tylko na stronie www.buhpiwo.pl.
Ambasadorką marki BUH została Katarzyna Warnke, która wraz z Piotrem Stramowskim latem 2020 r. wspierała wizerunkowo także crowdinvestingową kampanię innej spółki Janusza Palikota – Alembik Polska SA.
Za strategię, planowanie i zakup mediów w tym online oraz telewizję odpowiadają agencje należące do Group One - Value Media i SalesTube, a za produkcję spotów agencja Lulu Production. Za design butelki odpowiada
Tomasz „Waciak” Wójcik, a mural w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 8 stworzył Przemysław Truściński. Z ramienia Browaru Tenczynek kampanią zarządza Przemysław Bobrowicz - dyrektor marketingu tej spółki i CEO lubelskiej agencji MarkNeting. Za media relations, w tym PR produktowy i korporacyjny Buha odpowiada agencja Hello PR.
(Współpraca: Paweł Piasecki)

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.