Generali z kolejną odsłoną kampanii "Zalezy nam na Tobie" [wideo]
Firma chce wzmocnić rozpoznawalność marki.
– Wzmocnienie rozpoznawalności naszej marki jest zgodne ze strategią naszej grupy. Również w Polsce chcemy, aby Generali było bardziej widoczne. Chcemy, aby zarówno nasi klienci, jak i agenci wiedzieli, że zależy nam na nich – mówi Roger Hodgkiss, prezes Generali Polska.
Kampania jest adaptacją reklamy globalnej z elementami lokalnymi. W polskich reklamach występują agenci i multiagenci Generali Polska: Ewa Lenckowska, Ela Borkiewicz, Piotr Dejnarowicz, Sebastian Adamiak i Marcin Jezierski. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na kanałach tematycznych oraz w internecie. Kampania została zrealizowana we współpracy z agencjami Isobar i Dentsu.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.