Agnieszka Radwańska w kampanii marki Wasa [wideo]

Hasło: "Wypełnij dzień smakiem".

"Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki pieczywa chrupkiego Wasa z udziałem utytułowanej polskiej tenisistki Agnieszki Radwańskiej.

- Nasza dotychczasowa współpraca z Agnieszką Radwańską jako ambasadorką marki Wasa przynosi znakomite efekty. W 2020 r. zanotowaliśmy doskonałe wyniki sprzedażowe, odświeżyliśmy też wizerunek marki - mówi Damian Podawca, marketing manager w firmie Barilla, do której należy Wasa.

Kampania będzie realizowana w kanałach digital oraz sklepach. Za kreację materiałów do kampanii opowiada agencja Publicis Lion, a za działania w mediach społecznościowych - agencja F11. Materiały in-store przygotowuje agencja Fortis. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Maciej Burlikowski 1608 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.