Gwiazdy "Top Model" w walentynkowej kampanii perfumerii Douglas

Szefem artystycznym projektu został Marcin Tyszka.

Sieć perfumerii Douglas rusza z kampanią walentynkową  "A może się spotkamy?". Do nowej kampanii walentynkowej zaproszono gwiazdy programu "Top Model" - Patrycję Sobolewską (na zdjęciu) i Mariusza Jakubowskiego. Kampania obejmie kilkanaście spotów emitowanych na kanałach VoD, YouTube oraz na Facebooku, Instagramie, TikToku i Snapchacie oraz w  social mediach własnych Douglasa. Na jej potrzeby powstały też formaty digital, promujące ofertę walentynkową Douglasa. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, jak i we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce.

Za realizację koncepcji kreatywnej, reżyserię filmów oraz zdjęcia odpowiada Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię. Postprodukcji dokonało studio Badi Badi, za realizację kampanii w social mediach odpowiada VMLY&R, a za planowanie i zakup mediów – Wavemaker.

Już od kilku lat Douglas realizuje strategię dotarcia do generacji Z. Tym samym do oferty asortymentowej dołącza nowe marki dla młodszych konsumentów, a większość kampanii koncentruje na digitalu i social mediach, w tym od zeszłego roku także na TikToku. 

Z okazji walentynek do 28 lutego na klientów Douglas czekać będzie specjalna oferta perfum w cenie od 99 zł.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.