Powstała społeczność ludzi biznesu Founders.pl [wideo]

Ma łączyć start-upowców, założycieli firm, przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów.

Founders.pl nie tylko umożliwia kontakt z innymi użytkownikami i dzielenie się wartościowymi informacjami, lecz również podnoszenie i zdobywanie kompetencji. To znacząco wykracza poza klasyczną definicję mediów społecznościowych – mówi Bartosz Ferenc, współzałożyciel serwisu, CEO firmy technologicznej Sembot oraz "fabryki start-upów" Ferenc.io.

Uczestnictwo w Founcers.pl wymaga opłacania miesięcznego abonamentu w kwocie 39 zł netto (lub 390 zł za 12 miesięcy). W zamian użytkownicy otrzymują dostęp do forum dyskusyjnego (przy czym dyskusja jest moderowana i podzielona na kanały tematyczne), warsztatów online, webinarów z ekspertami oraz wirtualnych rozmów z psychologiem. Wśród prowadzących warsztaty są, oprócz Ferenca, Maciej Milcarz - aktuariusz z licencją KNF, Filip Duszczak - CEO InStream Group, Aleksandra Pszczoła, prezeska Bee Talents i Konrad Kwiatkowski - przez ponad 7 lat menedżer operacyjny w AmRest, obecnie m.in. współzałożyciel i CEO Service Track.

- Idziemy w jakość, nie ilość, dlatego nie można porówynywać nas np. do Linkedina, który chociaż jest platformą skierowaną do profesjonalistów, to poziom dyskusji oraz jakość publikowanych na jej łamach treści pozostawiają wiele do życzenia – tłumaczy Michał Bąk, CEO i pomysłodawca serwisu.

Społeczność Founders.pl liczy już ponad 200 użytkowników.

Paweł Piasecki 702 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.