Wavemaker wspiera IKEA przy "Design Dream. Pojedynek na wnętrza"
Ma to być jeden z największych w historii polskiej telewizji projektów branded content.
W każdym odcinku programu projektanci będą tworzyć projekty pomieszczeń najlepiej odpowiadających potrzebom i stylom życia bohaterów danego odcinka. Na przygotowanie projektu dostaną 36 godzin, część z nich przeznaczą na "wyścig zakupowy" w sklepie IKEA, gdzie dobiorą rozwiązania z asortymentu marki. Zmagania projektantów oceni dwuosobowe jury - Anna Cybulska, projektantka wnętrz i ekspertka z IKEA, oraz uznany architekt i projektant Jakub Szczęsny. Polska jest trzecim rynkiem, na którym pojawi się format "Design Dream" - program pokazywali już nadawcy w Holandii i Austrii.
Stworzenie kreacji do kampanii wspierającej udział IKEA w "Design Dream. Pojedynek na wnętrza" jest po stronie VMLY&R, a za produkcję formatu odpowiada Rochstar. Działaniami PR zajmuje się Garden of Words.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.