Wavemaker wspiera IKEA przy "Design Dream. Pojedynek na wnętrza"

Ma to być jeden z największych w historii polskiej telewizji projektów branded content.

Już wiosną br. polscy widzowie zobaczą efekty współpracy IKEA i Polsatu w programie wnętrzarskim "Design Dream. Pojedynek na wnętrza". Ma to być jeden z największych w historii polskiej telewizji projektów branded content, a jego realizacją zajmuje się agencja Wavemaker. Jej dział tworzący treści na potrzeby mediów i marketerów (Wavemaker Content) dba o skoordynowanie współpracy na linii IKEA - Polsat, zadaniem Wavemakera jest też wprowadzenie marki do produkcji oraz wypromowanie jej obecności w "Design Dream. Pojedynek na wnętrza".

W każdym odcinku programu projektanci będą tworzyć projekty pomieszczeń najlepiej odpowiadających potrzebom i stylom życia bohaterów danego odcinka. Na przygotowanie projektu dostaną 36 godzin, część z nich przeznaczą na "wyścig zakupowy" w sklepie IKEA, gdzie dobiorą rozwiązania z asortymentu marki. Zmagania projektantów oceni dwuosobowe jury - Anna Cybulska, projektantka wnętrz i ekspertka z IKEA, oraz uznany architekt i projektant Jakub Szczęsny. Polska jest trzecim rynkiem, na którym pojawi się format "Design Dream" - program pokazywali już nadawcy w Holandii i Austrii.

Stworzenie kreacji do kampanii wspierającej udział IKEA w "Design Dream. Pojedynek na wnętrza" jest po stronie VMLY&R, a za produkcję formatu odpowiada Rochstar. Działaniami PR zajmuje się Garden of Words.

Maciej Florek 2231 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.