Marcin Barcz rozstaje się z TVN Grupa Discovery

Stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej zajmował od 2019 r.

Marcin Barcz, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej rozstaje się z TVN Grupa Discovery. Swoje stanowisko piastował od lutego 2019 r. Jak tłumaczy firma, zmiany są wynikiem trwającego procesu transformacji, którego celem jest bliższa współpraca ze strukturami Discovery EMEA.

Barcz w TVN Discovery zajmował się komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs. Odpowiadał również za prowadzenie projektów z obszaru CSR.

Wcześniej  pracował w Coca-Coli, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za komunikację korporacyjną. Był również wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych Leo Burnett.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.